ZWROTY I REKLAMACJE

W myśl ustawy, każdy towar zakupiony drogą elektroniczną podlega zwrotowi/wymianie do 14 dni od momentu jego otrzymania. Zwracany lub wymieniany towar powinien być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania, opakowanie powinno być nienaruszone/nieotwarte. W przeciwnym wypadku zwrot/wymiana nie będą uwzględnione!

I. ZWROT/ODSTĄPIENIE OD UMOWY KUPNA TOWARU

Aby dokonać zwrotu/wymiany towarów zakupionych w naszym sklepie, prosimy wypełnić formularz zwrotu/wymiany, zawierający dodatkowo oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Następnie prosimy o odesłanie go na adres siedziby:

KAJET S.C.
ul. Jana Pawła II 18
34-600 Limanowa

INFORMACJE
Zwrot należności obejmuje wartość zakupionego towaru, wraz z kosztami transportu (nie obejmuje to jednak sytuacji, kiedy Kupujący nie wybrał najtańszego sposobu dostawy oferowanej przez sklep)! Ustawowo każdy zwrot należności zostanie zwrócony Klientowi do 14 dni od otrzymania NIENARUSZONEGO towaru, w przeciwnym razie zwrot/wymiana nie będą uwzględnione a Klient zostanie obciążony kosztami przesyłki zwrotnej!
Zwrot należności za zakupiony towar będzie przelany na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu/wymiany.

FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY TOWARU




II. REKLAMACJE

Każdemu Klientowi przysługuje prawo do reklamacji zakupionych w naszym sklepie towarów, w przypadku stwierdzenia: wad wynikłych przy produkcji (wady fabryczne) lub towar, który otrzymał jest niezgodny z zamówieniem dokonanym w naszym sklepie. W przypadku zaistnienia wyżej wymienionych sytuacji prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza reklamacyjnego i odesłanie go wraz z towarem na adres siedziby:

KAJET S.C.
ul. Jana Pawła II, 18
34-600 Limanowa

z dopiskiem REKLAMACJA

INFORMACJE
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (w przeciwnym wypadku reklamacja nie zostanie uznana!) wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

NIE PRZYJMUJEMY przesyłek wysłanych za pobraniem.
Na rozpatrzenie reklamacji sklep ma 14 dni od daty otrzymania kompletnej przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub zostanie wymieniony na nowy kompletny, jeśli będzie to niemożliwe np. z powodu wyczerpania zapasów danego towaru, sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje inny towar w tej samej cenie spełniające identyczne kryteria jak zakupiony wcześniej produkt.